• Test panel 7.5 aug 2023
Bekijk 5 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Ruben 02-05-2024

Goede 4K TV voor een goede prijs

Geschreven voor: Hisense 43A72KQ

Geweldig beeldkwaliteit, eenvoudig te gebruiken en geluid brengt films tot leven en heldere tonen. Topklasse TV

Pluspunten

• helder beeld
  • Goede prijs

Minpunten

• heb ik tot nu niet

h***@c******** 06-03-2024

Zeer mooi strak beeld

Zeer mooie grote (55 inch) strakke tv
Uitsteken beeld en geluid is ook aardig.
Beeld is geweldig mooi en doet absoluut niet onder voor mijn Samsung, waarom dan net geen 10 gegeven ?
omdat vanuit de fabriek de instellingen niet zo goed staan, kleur verzadiging en licht en contrast etc. moet je
nog wel even beter afstellen.
Ik heb het zelf gedaan maar dan ben je wel even een poosje bezig voordat alles naar je zin staat.
Kan alleen maar zeggen dat ik er erg blij mee ben zeker voor dit geld daar koop je echt geen betere voor.

Pluspunten

• Mooi strak beeld
  • Duidelijk geluid
  • Goedkoop

Minpunten

• Nog aardig wat instellingen veranderen
webcare-7 07-03-2024

Beste heer / mevrouw,

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent met het beeld en geluid en fijn dat het is gelukt om de tv net wat beter af te stellen.
We willen je bedanken voor het schrijven van deze mooie review en wensen je veel kijkplezier!

Kim

w**********@h********** 25-02-2024

Haperend beeld

Geschreven voor: Hisense 55A72KQ

Het beeld hapert regelmatig of loopt soms zelfs een paar seconden vast terwijl het geluid doorgaat. Ik heb een reparatieverzoek ingediend, maar hoor hier niks meer van. Krijg alleen steeds dezelfde mail dat het in behandeling is en ik moet afwachten. Tv is net nieuw, dus ben helaas totaal niet tevreden met mijn aankoop.

Minpunten

• Haperend beeld
  • Beeld loopt vast
webcare-7 26-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Wat balen dat jouw nieuwe tv aan het haperen is! Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Wij streven ernaar dat onze klanten veel plezier mogen beleven aan onze apparatuur en service. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is. Graag kijk ik met jou mee en controleer is de status van jouw melding, zou je dan contact- en adresgegevens met een kopie van de geplaatste review willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

e*********@c********** 05-01-2024

uitstekende prijs/kwaliteit

Geschreven voor: Hisense 50A72KQ

prima toestel met mooie kleuren, geluid is wat zwakjes (soundbaroplossing). Veel kwaliteit voor die prijs!!

Pluspunten

• Mooi beeld
  • makkelijk te installeren

Minpunten

• geluid

Beste heer / mevrouw,

Leuk om te lezen dat jij zo enthousiast bent over deze mooie tv.
Het doet ons goed dat jij zo blij bent!

o*******@g******** 27-12-2023

I like it very much definitely recommended

Geschreven voor: Hisense 50A72KQ

Very good screen quality. Simple and intuitive interface. Very pleased with the purchase. I recommend this model. You will not regret

Pluspunten

• Screen
  • Interface
webcare-7 29-12-2023

Dear Mr. / Mrs. ,

Wow, we thank you for your kind words and the high score!
We enjoy reading your positive review and are overjoyed that this TV brings you so much joy!

We would like to wish you a lot of viewing pleasure.

With kind regards,

r*********@g******** 27-12-2023
  • Product gekregen
Geschreven voor: Hisense 65A72KQ

Deze tv cado gekregen ben er 100%tevreden mee, echt mooi beeld en geluid en makkelijk om te bedienen.
webcare-7 29-12-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk dat jij deze mooie TV hebt gekregen! Nog veel leuker vinden we het natuurlijk dat het dan ook nog heel goed bevalt 😊

We willen je bedanken voor jouw mooie beoordeling en wensen je heel veel kijkplezier toe!

n**********@h********** 19-12-2023

Bevalt zeer goed

Geschreven voor: Hisense 50A72KQ

Goede en hele snelle levering .
Makkelijk te installeren WiFi werkt direct.
Prachtig, helder beeld.

Erg blij met deze aankoop !!

Pluspunten

• Helder beeld
  • Snelle installatie
  • WiFi werkt direct
  • Apps

Beste heer / mevrouw,

Fijn dat de levering en installatie zo goed verlopen is. Zo kan jij optimaal genieten van jouw nieuwe tv. Leuk om te lezen dat jij tevreden bent!

Wij willen jou bedanken voor het schrijven van deze leuke review en wensen jou heel veel kijk- en luisterplezier!

Mediamarkt 17-12-2023

Goeie (tweede) TV

Geschreven voor: Hisense 43A72KQ

Heel mooi beeld, 4K met enorme kijkhoek en Dolby Vision. Mooie kleuren ook.

Pluspunten

• Prijs
  • Beeldkwaliteit
  • Kleuren
  • Kijkhoek

Minpunten

• Geluid

webcare-7 18-12-2023

Beste heer / mevrouw,

Een 10, wow! Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat je blij bent met het beeld en geluid!
We wensen je nog veel kijkpleizer!

Kim

t********@m****** 08-12-2023
  • Product gekregen

Bevalt erg goed

Geschreven voor: Hisense 50A72KQ

Tv doet wat ervan gevraagd word haarscherp beeld geluid is prima voor de rest niks om aan te merken

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review! Het doet ons goed dat jij tevreden bent met de beeld- en geluidskwaliteit.

Wij wensen jou heel veel kijk- en luisterplezier!

e*******@g******** 30-11-2023

Aanrader

Geschreven voor: Hisense 55A72KQ

Super tv voor een super prijs! Hiervoor had ik een Sony tv en die is al na 4 jaren defect gegaan!

g************@i********* 24-11-2023
Geschreven voor: Hisense 55A72KQ

Mooie tv met goed scherp beeld, je moet er wel wat recht voor zitten anders vervaagd het beeld wat ( waziger lichter van kleur ).
Wel heel veel instel mogelijkheden
webcare-7 27-11-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent met de beeldkwaliteit van jouw televisie.
We wensen je veel kijkplezier toe.

Marijke

e*********@c********** 18-11-2023

uitstekende prijs/kwaliteit

Geschreven voor: Hisense 43A72KQ

Prijs/kwaliteit verhouding uitstekend. Mooi beeld en makkelijk te installeren. geluid een beetje dun, maar stoort niet

Pluspunten

• Mooi beeld
  • makkelijke installatie

Beste heer / mevrouw,

Een 10! Daar zijn wij natuurlijk erg blij mee. Niets zo fijn als een tevreden klant. Bedankt voor de mooie beoordeling.

k***@c******** 15-11-2023

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Hisense 55A72KQ

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Maar wel lastig om de ideale beeld instelling te realiseren.

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor de mooie beoordeling. Wij begrijpen goed dat een nieuwe toestel even wennen is ook met het vinden van de voor jou prettige instellingen. Wij gaan ervan uit dat dit nu naar wens is.

Wij wensen jou heel veel kijkplezier toe.

r******@g******** 13-11-2023
Geschreven voor: Hisense 43A72KQ

Prima prijskwaliteit. Mooie eenvoudige vorm. Geluid is wel wat anders dan gewend.

Pluspunten

• Vormgeving

Minpunten

• Geluid wat heller

Beste heer /mevrouw,

Wij waarderen het zeer dat je de moeite hebt genomen om deze review te schrijven. Fijn dat je zo tevreden bent over de televisie.

r******@g******** 13-11-2023

Blij met mn aankoop

Geschreven voor: Hisense 43A72KQ

Nog niet van het merk gehoord, maar goede prijskwaliteit. Scherp beeld, iedereen op tv lijkt ineens een stuk ouder. Wel even wennen aan het iets fellere geluid.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Maat
  • Kleuren

Minpunten

• Geluid wat anders dan gewend

Beste heer / mevrouw,

Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over prijs- kwaliteitsverhouding, design en de kleuren. Bedankt voor de mooie beoordeling.

a**3@g**l.com 13-10-2023

Prima TV

Geschreven voor: Hisense 50A72KQ

Based on review, was motivated to buy. Hence decided to buy this TV and now fully satisfied with it.

Beste heer/ mevrouw,

Thank you very much for the positive review. Nice to read that you chose Hisense based on the reviews and that you now like the television so much.

We wish you a lot of fun with your purchase

Kind regards, Femke

w**t@z**o.nl 07-10-2023
Geschreven voor: Hisense 55A72KQ

Wat een prachtig toestel is dit met een sublieme beeldkwaliteit. Écht een 10 op 10.
Normaal gesproken vind ik TV een vloek in mijn huiskamer, maar dit model
voegt iets toe aan mijn kamer en geeft het een chique uitstraling.

We waren van plan een Samsung of LG te kopen bij Mediamarkt maar
op aanraden van de verkoper zijn we geswitcht naar Hisense.

We zijn er ontzettend blij mee en raden ook in onze familie/vriendenkring
Hisense aan.
Volgende aankoop wordt een koel/vriescombinatie van Hisense.

Chapeau, ontwikkelaars van deze TV toestellen.....!!!
Jacqueline.

Beste heer / mevrouw,

Een 10 op een 10! Dat doet ons natuurlijk goed! Erg leuk dat je zo enthousiast bent over de televisie en dat je deze ook aanraad bij vrienden/familie. Bedankt voor de reclame en de mooie review.

Wij wensen jullie heel veel kijkplezier toe.

Mulder88 29-08-2023

Goede TV voor een prima prijs

Geschreven voor: Hisense 55A72KQ

Wij hebben de Hisense ULED 55A72KQ nu een aantal weken in huis om te testen. Het was de bedoeling dat wij de TV zouden gebruiken voor het gamen en het bekijken van films. Wij hebben het ook speciaal getest voor het kijken van sportwedstrijden.

Uiteindelijk zijn wij vrij tevreden over deze TV, zeker gezien de prijs/kwaliteitverhouding. Het beeld is heel scherp, door de Direct Full Array en Quantum Dot Colour technologieën, en het systeem is gebruiksvriendelijk. Je moet er wel een nieuwe app (VIDAA) voor downloaden maar dan kan je ook alles wat je wilt heel eenvoudig bereiken. Sommige apps (zoals Disney) hebben wij zelf erop gezet, wat overigens ook heel gemakkelijk gaat. Het systeem reageert ook heel snel.

De Hisense richt zich op de kwaliteit van sportwedstrijden en dat is te zien. De kleuren zijn fantastisch door de nieuwe features, zoals AI sports modus. De 4K upscaling feature zorgt voor een nog beter, meer gedetailleerd beeld. De bewegingen van de sporters lopen vloeiend in elkaar over, het is haarscherp.

Het enige waar wij tegenaan liepen is de verbindingssnelheid. Soms haperde de TV bij het gamen, wij hebben daar bij de andere TVs in huis geen last van. Wat betreft beeld en geluid zijn wij echter erg blij met deze TV en wij zouden het dan ook zeker aanraden als dit de prijsklasse is waarbinnen je zoekt en je vooral een TV aanschaft voor films & sport.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Prijs

Minpunten

• Snelheid bij gamen

p********@g******** 24-08-2023

Groots model

Geschreven voor: Hisense 55A72KQ

Ik heb nu de Hisense televisie ULED 55A72KQ een paar weken in huis om uit te proberen en moet zeggen dat het een heerlijk grote televisie is. Hij heeft minder weerspiegeling dan mijn oude televisie, maar ik had daar nog iets meer van verwacht. Het beeld en het geluid lopen naar mijn idee vaak niet synchroon en dat vind ik toch behoorlijk hinderlijk. Dat zou natuurlijk ook aan de provider kunnen liggen maar na verschillende keren herstarten van het modem was er nog geen verbetering.
Verder viel het bij het kijken van een voetbalwedstrijd op dat de lijnen, precies als ze horizontaal zijn, gaan “dansen” en dat is toch ook wel storend. Ik gebruik deze televisie niet om te gamen dus daar kan ik weinig over melden
Al met al, geen WOW televisie ook gezien de energieklasse G.

Pluspunten

• prachtig groot beeld

Minpunten

• geluid niet altijd synchroom
  • Horizontale lijnen "dansen"

Officiele reactie van Atag 25-08-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze beoordeling te schrijven.
Helaas geef je aan dat je niet zo tevreden bent met dit model.

Wellicht is het goed om het toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen en/of te bekijken of de software geen update nodig heeft. We herkennen ons namelijk niet zo in de vertraging tussen beeld en geluid.

Mocht dit niet geholpen hebben zou je contact met onze Service kunnen opnemen via telefoonnummer 088 88 21 804 (optie 1). We zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08:00-20:00 uur en op zaterdag van 08:00-16:30 uur.

Afrader 24-08-2023

Helaas, slecht

Geschreven voor: Hisense 43A72KQ

Geen kwaliteit, zeer veel storing via kabel, die is 100% aangesloten. Zeer traag bij veranderen van zenders of van programma bv netflix. Terug sturen volgens leverancier geen optie.Advies koop niet!!

Officiele reactie van Atag 25-08-2023

Beste heer / mevrouw,

Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met jouw TV van Hisense.
Wij streven ernaar dat onze klanten mogen genieten van onze apparatuur en betreuren het dan ook wanneer dit niet zo is.

Zou je een e-mail willen sturen naar webcare@atagbenelux.com met daarin je contact- en adresgegevens, samen met een kopie van jouw review? We kijken dan graag met je mee.

Met vriendelijke groet.

Fernando009 20-08-2023

TV biedt een nieuwe kijkervaring

Geschreven voor: Hisense 55A72KQ

De Hisense ULED 55A72KQ hebben wij een aantal weken mogen testen. En ik moet zeggen dat ik aardig verrast ben met het beeldkwaliteit. Door de Direct Full Array technologie biedt het beeld veel contrast en helderheid. Zwart is echt zwart en dit zie je gelijk. En kleuren komen door de Quantum Dot Colour beter naar voren. Het biedt een levendige en kleurrijke dimensie. Dolby Vision zou de visuele aspect contrast en kleurweergave moeten versterken maar ik weet niet of dit aspect niet al eerder benoemd was met de vorige specs van de televisie.
Het VIDAA U6 Smart OS systeem is heel gebruiksvriendelijk en biedt makkelijk toegang tot een aantal apps. Ik moet helaas wel zeggen dat er een aantal apps miste en deze er al wel standaard erop had verwacht. Maar je kan gemakkelijke apps downloaden.

De Hisense heeft verder nog 2 specs die benoemingswaardig zijn, de AI Sports Mode en de 4K AI Upscaler. De AI sports Mode is een fantastische feature die je sportervaring verbeterd. Ik heb genoten van het beeld als ik naar het dames WK aan het kijken was. En de 4K AI Upscaler zorgt ervoor dat ouder beeldmateriaal, geupscaled wordt naar bijna 4K materiaal. Hier heb ik zelf minder gebruik van gemaakt in de periode dat ik het product testen maar het is wel een fijne feature om te hebben.
Al met al is het een TV die me verrast heeft met zijn prestaties en functies. En de prijs/kwaliteit verhouding is het zeker overwegen waard.

Pluspunten

• Quantum Dot Colour (mooi beeld)
  • Direct Full Array technologie
  • Gebruiksvriendelijk

Officiele reactie van Atag 22-08-2023

Beste Fernando,

Wat leuk dat je deze TV hebt mogen testen!

De vele opties van deze TV hebben jou, net als de beeldkwaliteit, gelukkig positief verrast.
Jouw punt over de apps nemen wij mee in de verdere productontwikkeling.

We willen je bedanken voor jouw mooie beoordeling!

EMMA 20-08-2023

Geweldig prijs-kwaliteitverhouding

Geschreven voor: Hisense 55A72KQ

Een geweldige prijs-kwaliteitverhouding. Scherp beeld, mooi geluid. Vele opties qua geluid, aan te passen aan de situatie. Handige bediening van de verschillende apps, echt een hoge gebruiksvriendelijkheid. Alles met 1 afstandsbediening, ideaal. Ik ben zeer verrast en aangenaam verrast over de kwaliteit.

Pluspunten

• Handige afstandsbediening
  • Geluid aan te passen aan scène

Officiele reactie van Atag 22-08-2023

Beste Emma,

Wat leuk dat jij deze TV hebt mogen testen.
De vele functies en handige bediening, zijn jou net als de beeld- en geluidskwaliteit gelukkig goed bevallen!

We willen je bedanken voor deze mooie beoordeling!